ورزش

برگزاری ۷ رویداد در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

مجید علی آبادی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجندی، از برگزاری دوره دوم کشوری در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد: رویداد کشوری درجه دو دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی برگزار می شود. . در قالب چندین رویداد در زمینه های مختلف.


بیشتر بخوانید:

از ظرفیت خود برای حضور در دومین رویداد ملی دانشگاه نهایت استفاده را ببرید


وی ادامه داد: اولین رویداد در صنعت ساختمان با محورهای «فناوری های نوین ساختمانی»، «ساختمان ها و مصالح سبز»، «سیستم های نوین سازه ای»، «معماری بومی»، «هوش ساختمان»، «بتن و توسعه پایدار» برگزار شد. و “ذخیره” “مصرف برق”.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد خراسان جنوبی گفت: دومین رویداد در حوزه علوم کشاورزی و صنایع تبدیلی، محورهای «فرآوری زعفران»، «زرشک و عناب»، «بسته بندی گیاهی»، «بوم گردی و گیاهان دارویی» است. . “تولید و تکثیر بذر” گیاهان دارویی، آگروفیزیک، بهینه‌سازی مصرف آب در کشاورزی و شیر و فرآورده‌های شتر.

علی آبادی درباره سومین رویداد صنایع دستی و گردشگری با موضوعات «اقتصاد هنر»، «کارآفرینی در صنایع دستی»، «جواهرات و گوهرها»، «بازاریابی و تبلیغات در صنایع دستی»، «گردشگری، گردشگری و صنعت بوم گردی» و «هنر» اظهار نظر کرد. و صنایع دستی “آموزش شغلی.”

وی تصریح کرد: چهارمین رویداد در حوزه ماشین آلات و تجهیزات فناورانه با محورهای «تجهیزات صنعتی»، «تجهیزات الکترونیکی»، «اتوماسیون صنعتی»، «تجهیزات پزشکی»، «مواد پیشرفته فناوری اطلاعات»، «برنامه های کاربردی و رایانه» برگزار می شود. . بازی‌ها، «هوش»، «مصنوعی» و «فناوری‌های جدید».

معاونت تحقیقات و فناوری رئیس جمهور دانشگاه آزاد بیرجند یادآور شد: پنجمین رویداد در حوزه معدن، سنگ‌های تزئینی و صنایع وابسته با محورهای «اکتشاف، استخراج و فرآوری»، «فناوری‌های نوین»، «مدیریت آب و انرژی»، «هوش مصنوعی در معدن»، «بازاریابی». و صادرات، «مدیریت پسماند»، «ارزیابی ریسک»، «مدلسازی»، «سنگ‌های زینتی» و «صنایع وابسته».

علی آبادی بیان کرد: ششمین رویداد در حوزه مالیاتی و حقوقی با محورهای «تحولات نوین در حوزه بیمه»، «مدیریت ریسک»، «هوشمندی»، «کاهش تخلفات»، «محصولات بیمه ای جدید»، «جرم» برگزار می شود. . و جرم‌شناسی، «خدمات وکالت مالیاتی»، «قانون کار» و «فناوری‌های نو».

برگزیده: هفتمین رویداد در حوزه آب، خاک و محیط زیست با محورهای «مدیریت پسماند»، «گرد و غبار»، «تصفیه آب و پساب»، «بازیافت زمین لغزش»، «مدیریت سیلاب»، «بارورسازی ابرها» برگزار می شود. “,” امنیت زیستی “، “کاهش زباله “و” فناوری های جدید “.

7 رویداد در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار می شود

10 ایده برتر 10 تا 30 میلیون ریال جایزه نقدی دارند

رئیس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد خراسان جنوبی نیز در گفت و گو با آنا، گفت: به 10 ایده برتر رویدادهای دانشگاهی 10 تا 30 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می گیرد.

حسین بهشتی نژاد افزود: می توان با شرایط ویژه برای شرکت در مرکز رشد و حمایت مالی و نمایشگاه سراسری تهران در اردیبهشت 1401 ایده های ممتازی ایجاد کرد و با استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی 240 میلیون ریال برای پژوهش به دست آورد.

وی افزود: شرکت برای تمامی علاقه مندان و پژوهشگران آزاد است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات به سایت https://iaubir.ac.ir و یا به دبیرخانه مرکزی رویدادهای مرکز توسعه دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند. اطلاعات و یا با شماره داخلی 31310-056 2202 تماس بگیرید.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا