سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس معرفی شد

طی حکمی از سوی محمد خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، نادر مرادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس شد.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری رویداد برتر استان تهران، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس با حضور عذیری معاون فرماندارشهرستان قدس، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سالن جلسات اداره برگزارگردید.

در ادامه عذیری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار قدس با تشکر از زحمات و اقدامات ثمربخش رئیس قبلی در شهرستان، حضور رئیس جدید نادر مرادی را خوش آمد گفته و ساماندهی فضای مجازی را وظیفه ارشاد دانسته و خواستند که این مهم که دغدغه دستگاههای اطلاعاتی، امنیتی و شورای تامین شهرستان می باشد را در اولویت برنامه های سال جاری قرار دهند،  چرا که دشمن از همین فضا استفاده می کند.

حسین براتی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیتهای مجدانه رئیس قبلی بالاخص آخرین فعالیت وی در برگزاری مراسم اختتامیه دومین عهدواره چله مهدویت ؛حضور نادر مرادی رئیس جدید را تداوم اهداف و رسالت متعالی سند راهبردی تحول دررسالت وزارت متبوع دانست.

 وی خاطر نشان کرد: از آنجا که رشد و بالندگی یک جامعه در گرو مقوله فرهنگ و اقتضا فرهنگ نیز توجه و تمرکز است؛ ولیکن علیرغم اقبال و عنایت استوانه نظام بر این مقوله متاسفانه بازهم این حوزه با کاستی ها و مشکلات فربهی مواجهه است که چاره سازی توان مضاعفی را می طلبد.

همچنین غلامرضا آبکار رئیس اداره با تشکر از حضار در جلسه، به ارائه گزارش عملکرد اجمالی در طول خدمت خود پرداخت.در اثنای گزارش با اشاره به مشکلات و کاستی ها ؛ اشارتی به همراهی و پشتیبانی همدلانه امام جمعه و فرمانداری شهرستان داشت که راه گشاه  و مایه دلگرمی در مسیر بوده است .

همچنین تشکر بسیار ویژه ای از همکاران اداره و اصحاب رسانه و خانه مطبوعات در همراهی و همیاری داشت.

در پایان حکم نادر مرادی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران توسط معاون توسعه مدیریت و منابع اداره اعطاء گردید.

*متن این حکم به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای نادر مرادی

نظر به تجارب و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  قدس» منصوب می شوید.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا