اقتصادیکسب و کار برتر

راهنمای چاپ کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

مقدمه ای از طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک نمایشگاه اتومبیل در چه چیزی باید عالی باشد!؟ هر چند که ممکن است جواب های مختلفی برای این سوال پیدا شود اما مسلما یکی از جواب هایی که هر کس به این سوال می دهد ارتباطات قوی است! یک نمایشگاه اتومبیل بیش از هر چیزی به ارتباطات قوی و یک پیوند محکم با مردم نیاز دارد! چرا که خرید اتومبیل بر مبنای اعتماد صورت می گیرد! و این اعتماد چیزی نیست که ساده بدست بیاید! شما باید زحمت زیادی بکشید تا نهایتا مردم شما را بپذیرند و نمایشگاه اتومبیل موفقی داشته باشید! یکی از کارهای مهمی که برای رشد برندتان الزامی است و می تواند شروع خوبی برای برقراری ارتباط با مردم باشد طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل است!

طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل به شما این قدرت را می دهد که نشان دهید در برابر اتومبیل هایتان مسئولیتی دارید! و فقط به فکر سودآوری بیشتر نیستید! همچنان زمانی که برای کسانی که به شما مراجعه می کنند یک کارت ویزیت زیبا دارید این نشان دهنده این است که مخاطبین برای شما مهم هستند و آنها هر زمان که نیازی به یک نمایشگاه اتومبیل خوب داشته باشند یا به مشاوره  نیاز داشته باشند می توانند با شما از طریق اطلاعات تماس کارت ویزیت تماس داشته باشند! یا بسیار ساده تر است برایشان که به عنوان کسب وکاری خوب از طریق کارت ویزیت شما را به کس دیگری پیشنهاد کنند!! اگر ساده تر بخواهم بگویم اینکه طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل می تواند یک عنصر مهم در برقراری ارتباطی موثر با مردم باشد!

ارتباطات |تبلیغاتی

طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل باید چگونه باشد؟!

در اینجا نکاتی را به شما می گویم که چه خودتان بخواهید طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل را به عهده داشته باشید و چه به فردی دیگر بسپارید، به یاد داشته باشید. در ابتدا باید گفت که طراحی کارت ویزیت و چاپ آن دو مقوله جدا از هم هستند و سعی کنید که در هر دو قسمت حساس باشید.

به عنوان مثال جنس کارت ویزیت شما می تواند: کتان، پی وی سی، مقوا، چرم و … باشد که نسبت به هزینه ای که برای کارت ویزیت کنار گذاشته اید باید یکی را انتخاب کنید که در حوزه کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل پیشنهاد ما جنس پی وی سی است! که برای هر هزار عدد قیمتی حدود 800 هزار تومان تا 1 میلیون تومان برای شما در برخواهد داشت!

اما کیفیت آن بسیار خوب است و دوام بالایی دارد! یعنی اگر آن را به فردی هدیه دهید تا مدت ها بدون اینکه آسیب ببیند می تواند کارت ویزیت شما را نگه دارد (جنس گواهینامه رانندگی یا کارت ملی از پی وی سی است!). البته همین جنس پی وی سی نیز چندین نوع مختلف دارد که در چاپخانه می توانید نمونه ها را ببینید!

و این که شکل کارت ویزیت شما نیز می تواند به هر شکلی باشد!! حتی شکل یک ماشین! که البته چون این کار کمی با دردسر همراه است و ممکن است که هزینه چاپ کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل شما را بالا ببرد بهتر است که یا شکل مستطیل و یا شکل مربع را برای چاپ کارت ویزیت خود انتخاب کنید!

نکات مهم طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

و در رابطه با طراحی کارت ویزیت نیز اگر زیاد وقت چاپخانه را نگیرد تقریبا هیچ پولی از شما دریافت نمی کند!! اما اگر بخواهید کمی حرفه ای تر عمل کنید باید نکات مهمی از طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل را به یاد داشته باشید (در زیر برخی از این نکات را آورده ایم):

1. طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل صمیمانه و معمولی به نظر برسد!

شاید با خودتان بگویید که طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل هر چه پیچیده تر و باشکوه تر باشد برای شما اعتبار بیشتری به همراه دارد اما قبل از سفارش چنین کارت ویزیتی کمی فکر کنید! آیا مخاطبین شما یک کارت ویزیت ساده و دوست داشتنی را بیشتر نمی پسندند!؟ آیا یک کارت ویزیت معمولی صمیمانه تر نیست!؟ (شما به صمیمیت بسیار نیاز دارید به من اعتماد کنید!).

هر چند که در طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل تلاش شما باید این باشد که آن را با اتومبیل های زیبا و لذت داشتن یک اتومبیل عجین کنید اما فراموش نکنید که هر کاری باید طبق اصول و تفکر انجام شود!! اگر بخواهید مثل دیگر نمایشگاه های اتومبیل فقط به چند تصویر اتومبیل لوکس روی کارت ویزیت تان قانع شوید مسلما ارتباط چندانی با مخاطب برقرار نمی کند! در حالی که اگر پشت کارت ویزیت اطلاعات تماس مناسبی قرار گیرد و جلوی کارت ویزیت نیز یکی از خودرو های مدرن با قیمتی متوسط باشد تاثیر بهتری دارد! در کل طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل هر چه ساده تر و نوآورانه تر باشد بهتر است! همه افراد چیزهایی که بتوانند آن را درک کنند و با پیامش را بفهمند دوست دارند!

 2. طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل بهتر است که نشان دهنده ارزش های شما باشد!

ارزش های کسب و کار شما چیست؟! و به چه چیزی پایبند هستید!؟ مخاطبین شما چه کسانی هستند! آیا شما فقط خودرو های باری معامله می کنید!؟ و … سوالاتی از این قبیل که باید قبل از طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل جواب دهید! زمانی که ارزش های کسب و کار خود را فهمیدید و مخاطبین هدف خود را شناسایی کردید باید این موارد را در طراحی لوگو، کارت ویزیت، بنر، پوستر، تراکت، وبسایت و … دخیل دهید!

یک لوگوی مناسب که بتواند ارزش های کسب و کارتان را بیان کند و به کاری که می کنید مرتبط باشد بسازید (اگر فقط خودرو های باری خرید و فروش می کند پس بهتر است در لوگو یک کامیون دیده شود!) چرا که لوگو را برای قسمت جلویی کارت ویزیت نیاز دارید! و بخش مهمی از برند شما را لوگو تشکیل می دهد!

از دیگر مواردی که روی کارت ویزیت نشان دهنده ارزش های شماست رنگ اصلی کارت ویزیت و شکل های استفاده شده در کارت ویزیت هستند! به عنوان مثال اگر رنگ اصلی کارت ویزیت بنفش باشد به این معنی است که کسب و کاری خلاق هستید! و اگر چندین شکل دایره در کارت ویزیت داشته باشید نشان دهنده صمیمت بیشتر است! (حتما در مورد روانشناسی اشکال هندسی و رنگ ها تحقیق کاملی کنید!).

نکته دیگر که ارزش های کسب و کار شما را نشان می دهد وجود یک شعار یا اصطلاحا تگ لاین است!! شعار شما باید نشان دهنده اهداف شما در راستای مشتری مداری باشد! مثلا “خرید خودرو با ارزان ترین قیمت حق همه است” می تواند شعاری جسورانه باشد که نشان می دهد تمام تلاش شما کنترل قیمت محصولات تان است!

3. خلاقیت در طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

از مهم ترین موارد در طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل خلاقیت و نوآوری شماست! به عنوان مثال شما می توانید روی هر کدام از کارت ویزیت ها تصویر یکی از اتومبیل هایی که می فروشید را چاپ کنید که در آن میانگین قیمت، مشخصات کامل خودرو و کد های تخفیف نیز وجود دارند!

مثلا به علاقه مندان به خودرو های دنا یک کارت ویزیت که شامل اطلاعات، تصویر و قیمت آن باشید می دهید و در پشت آن اطلاعات تماس برای مشورت و اطلاعات تماس یکی از کارکنان تان را می آورید که وظیفه خرید و فروش خودرو های دنا بر عهده اوست! این فقط یک مثال از نوآوری های بی شماری بود که شما در طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل می توانید دخیل دهید!

از چیزی نترسید و سعی کنید خلاق باشید. فکر می کنید چه چیز هایی می تواند کارت ویزیت شما را از حالت کلیشه ای خارج کند و بتواند ببیننده را به خود جذب کند!

تاثیر کارت ویزیت در شغل نمایشگاه اتومبیل و نمایشگاه ماشین

کارت ویزیت در صنعت نمایشگاه اتومبیل و نمایشگاه ماشین می‌تواند تأثیر مستقیمی بر روی تجربه مشتریان داشته باشد. در این صنعت، کارت ویزیت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و معرفی شما به مشتریان و مشتریان بالقوه، بسیار مهم است. برای طراحی کارت ویزیت صنعت نمایشگاه اتومبیل و نمایشگاه ماشین باید به برخی اصول و نکات توجه کنید. مشخصات کلی طرح های کارت ویزیت صنعت نمایشگاه اتومبیل و نمایشگاه ماشین عبارتند از:

۱- استفاده از تصاویر مرتبط:

باید تصاویری مرتبط با فعالیت شما در صنعت نمایشگاه اتومبیل و ماشین را در کارت ویزیت خود قرار دهید تا مشتریان بتوانند به شما بیشتر اعتماد کنند و احساس متفاوتی نسبت به شما داشته باشند.

۲- نمایش اطلاعات مهم:

اطلاعات مهم و ضروری مربوط به شما و فعالیت شما در صنعت نمایشگاه اتومبیل و ماشین باید در کارت ویزیت شما قرار داده شود، از جمله نام شما یا نام شرکت، شماره تلفن، آدرس وب سایت، آدرس ایمیل و آدرس محل کار یا نمایشگاه.

۳- استفاده از رنگ‌های مرتبط:

رنگ‌هایی که با صنعت نمایشگاه اتومبیل و ماشین مرتبط هستند می‌توانند در کارت ویزیت شما استفاده شوند. بهتر است از رنگ‌های مشتری پسند و قابل خواندن استفاده کنید.

ویژگی طرح های کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

برای طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل نیز باید به نکات و ویژگی های خاصی توجه کرد. در ادامه به برخی از این نکات و ویژگی ها اشاره می کنیم:

1- استفاده از تصاویر مرتبط: برای جذب توجه مخاطبان و نمایش تخصص و توانایی شما در صنعت خود، می توانید تصاویر مرتبط با اتومبیل و صنعت خود را در کارت ویزیت خود قرار دهید.

2- استفاده از رنگ های مناسب: در کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل، بهتر است از رنگ های متنوعی استفاده نکنید و از رنگ های ساده و مرتبط با صنعت خود استفاده کنید.

3- طراحی ساده و مینیمال: طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل باید ساده و مینیمال باشد تا به مخاطبان احساس تمیزی و حرفه ای بیشتری داشته باشد.

4- نمایش اطلاعات مهم: در کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل و کارت ویزیت آژانس هواپیمایی باید اطلاعات مهمی مانند نام شرکت، آدرس، شماره تماس و آدرس وب سایت درج شود.

5- استفاده از فونت های مناسب: استفاده از فونت های ساده و خوانا برای طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل بسیار مهم است.

6- استفاده از روش های چاپ مناسب: برای چاپ کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل باید از روش های چاپ با کیفیت بالا و با کاغذهای مرتبط با صنعت خود استفاده کنید.

7- قرار دادن شعار قوی: شعار شما می تواند توانایی شما در صنعت خود را نشان دهد، بنابراین در کارت ویزیت خود شعار قوی خود را قرار دهید.

مشخصات کلی طرح های کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

مشخصات کلی طرح های کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل به شرح زیر است:

1- ابعاد: ابعاد کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل باید معمولاً ۸٫۵ × ۵٫۵ سانتی متر باشد.

2- رنگ‌ها: رنگ‌های مرتبط با صنعت خودرو مانند سیاه، خاکستری، سفید، نقره ای و قرمز به عنوان رنگ‌های پر استفاده در کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل به شمار می‌روند.

3- تصاویر: تصاویر مرتبط با خودرو و صنعت خودرو، مثل عکس اتومبیل، می‌توانند در کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل شما قرار بگیرند.

4- شعار قوی: شعار شما می‌تواند برای تبلیغات و ترویج شرکت شما کاربرد داشته باشد. پس، اگر شعار خود را دارید حتماً در کارت ویزیت خود استفاده کنید.

5- اطلاعات شرکت: اطلاعات شرکت شامل نام شرکت، آدرس، شماره تلفن و وب سایت شرکت شما، باید در کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل شما قرار بگیرد.

6- فونت: فونت خوانا و مناسبی برای کارت ویزیت خود انتخاب کنید.

7- روش چاپ: برای چاپ کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل به مانند کارت ویزیت شرکت حمل و نقل، بهتر است از روش چاپ با کیفیت بالا استفاده کنید.

8- طراحی ساده و مینیمال: طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل باید ساده و مینیمال باشد، تا برای مخاطبان قابل فهم و جذاب باشد.

دکمه بازگشت به بالا