استان هاکسب و کار برتر

خدمات رنگ مو در اصفهان

رنگ مو به دلیل تاثیری که به طور گسترده در ظاهر افراد ایجاد می‌کند، از اهمیت بالایی به لحاظ کیفی برخوردار است؛ از این رو شناخت یک مرکز حرفه‌ای در راستای برخورداری از خدمات رنگ مو در اصفهان، می‌تواند به بهره‌مندی از حداکثر کیفیت ممکن کمک کند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم با ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با خدمات مربوط به این حوزه، شما را با کلینیک الهه جعفری در اصفهان آشنا کنیم.

اهمیت برخورداری از خدمات حرفه‌ای رنگ مو

مو عضو حساس و بسیار آسیب‌پذیری است و نیاز به مراقبت دارد؛ که این نیاز در صورت رنگ کردن آن حتی پررنگ‌تر می‌شود. در این حالت باید از بابت کیفیت رنگ و نوع خدماتی که در راستای رنگ مو بهره می‌گیرید، اطمینان حاصل کنید. برخورداری از مشاوره قبل از رنگ مو و انتخاب بهترین متد همراه با بهترین متریال، سبب ممانعت از آسیب به مو می‌شود.

موها بسته به جنسی که دارند، در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند که نیاز به رعایت تناسب بین نوع متریال رنگ مو و نحوه آن با نوع مو مطرح می‌شود. از طرفی رنگ‌هایی که برای مو مورد استفاده قرار می‌گیرند، هر کدام دارای طیف متفاوتی هستند که برای فرم چهره و رنگ پوست‌های به خصوصی توصیه می‌شوند.

شاید شما هم از جمله افرادی هستید که نسبت به رنگ کردن موهای خود هراس دارید و نگران سلامت مو و آسیب به ریشه‌های آن هستید! یا حتی می‌ترسید رنگ مویی که انتخاب می‌کنید، مناسب ظاهر شما نباشد و از زیبایی چهره شما بکاهد! به همین خاطر است که مشاوره قبل از رنگ مو، جزئی از مراحل برخورداری از خدمات رنگ کردن مو در اصفهان لحاظ شده تا از پشیمانی بعد از انجام کار جلوگیری شود. در چنین حالتی می‌توان دریافت که یک مجموعه حرفه‌ای در راستای برخورداری از خدمات رنگ مو، نقش ویژه‌ای در سلامت و زیبایی مو خواهد داشت.

انواع خدمات رنگ مو در سالن آرایش الهه جعفری

سبک‌های مختلف رنگ مو سبب شده تا خدمات رنگ مو در اصفهان هم تنوع بالایی پیدا کند. برخی از اصلی‌ترین این خدمات شامل مواردی می‌شوند که در ادامه به طور مختصر مورد بررسی قرار گرفته شده‌اند:

·         آمبره مو در اصفهان

سایه‌دار کردن موها و روشن‌تر نمودن ساقه‌های آن، از جمله مواردی است که در میان بانوان، طرفداران بسیاری پیدا کرده و نیاز به تخصص و تجربه بالا جهت نتیجه‌گیری مطلوب دارد. این سبک در انواع برزیلی و روسی اجرا شده و ظاهر زیبا و نچرالی را به مو می‌دهد. از طرفی با توجه به عدم رنگ در قسمت ریشه‌ مو، بالطبع آسیبی در این ناحیه ایجاد نمی‌کند.

·         سامبره مو

سامبره هم نوع دیگری از خدمات رنگ کردن مو در اصفهان است که در میزان کنتراست رنگی با آمبره تفاوت پیدا می‌کند. در این خصوص هم به منظور دستیابی به هدف نچرال سامبره، مهارت نقش پررنگی را به خود اختصاص می‌دهد. فردی که مو را به این سبک رنگ می‌کند، لازم است در زمینه آمبره و بالیاژ تخصص داشته باشد! چرا که سامبره ترکیبی از این دو تکنیک است و نتیجه طبیعی‌تری را به همراه می‌آورد.

·         بالیاژ مو

بالیاژ مو به سبکی گفته می‌شود که در آن هایلایت‌های طبیعی لا‌به‌لای موها ایجاد شده و نیاز به صرف زمان نسبتا زیادی دارد تا ظرافت و زیبایی دلخواه را حاصل کند. در رابطه با بالیاژ مو باید افزود که قیمت کمتری مطرح می‌شود و در عین حال نتیجه خوبی برای انواع موها حاصل می‌کند.

·         مش و لایت مو

مش مو در اصفهان از جمله گزینه‌های پرطرفداری است که می‌تواند تنوع بالایی در نوع خدمات خود داشته باشد. به طوری که خدمات مش و لایت مو، شامل مواردی چون هایلایت، چانکی لایت، هافلایت و بیبی لایت می‌شوند‌. در نتیجه باید در خصوص هر یک از این سبک‌ها دانش و تجربه در کنار مهارت مطرح باشد. مش کلاهی، مش دیسکی، مش فویل، مش لولایت، مش هایلایت، مش آمبره و مش سامبره، از جمله انواع مش مو در اصفهان هستند که با تکنیک‌های متفاوت و متریال‌های به‌خصوص، سبک‌های منحصر‌به‌فردی را به اجرا می‌رسانند.

جدا از مواردی که گفته شد، گزینه‌های دیگری چون دکلره کامل، رنگ ریشه و رنگساژ مو هم در میان خدمات سالن آرایش الهه جعفری قرار می‌گیرند که همگی با حداکثر کیفیت ممکن اجرا می‌شوند و می‌توانند سبب جلب رضایت شما شوند.

توجه داشته باشید که هر یک از خدمات مذکور، نتایج منحصر به خود را دارند و استایل ویژه‌ای را تداعی می‌کنند. از این رو برای هر یک نیاز به تخصص و تجربه به طور انحصاری مطرح می‌شود تا نتیجه حاصل، در بهترین حالت ممکن خود باشد. در رابطه با انتخاب یکی از این موارد هم همانطور که گفته شد، نیاز به برخورداری از کمک مشاور حرفه‌ای در این زمینه‌ خواهد بود.

هزینه رنگ مو در اصفهان

حال که با انواع خدمات مربوط به رنگ کردن مو آشنا شدید، زمان آن رسیده تا به هزینه رنگ مو در اصفهان بپردازیم. در ادامه بازه قیمتی رنگ مو مطرح شده که هر کدام در خصوص نوع و مقدار ویژه‌ای هستند.

رنگ مو کامل: 600 هزار تومان

رنگ مو ریشه تا 5 سانت: 200 هزار تومان

ریشه بلوندی: 800 هزار تومان

بلوندی کامل: 1 تا 2 میلیون تومان

آمبره روسی و آمبره برزیلی: 2 تا 4 میلیون تومان

لایت: 1500 تا 3 میلیون تومان

رنگساژ مو: 600 هزار تومان

پوشش سفیدی: 600 هزار تومان

درباره الهه جعفری

در سالن آرایش الهه جعفری، می‌توان از بهترین خدمات رنگ مو در اصفهان بهره گرفت. در این مجموعه از یک کادر حرفه‌ای و متخصص در زمینه مشاوره، رنگ مو، مش و لایت مو بهره گرفته شده که تمامی مراحل با بهترین امکانات و متریال به نتیجه می‌رسد. از این رو در صورتی که شما هم در پی برخورداری از کیفیت بالا در راستای اطمینان از سلامت و زیبایی موهای خود هستید، می‌توانید برای رنگ و مش مو در اصفهان، با شماره 09931970958 جهت برخورداری از مشاوره قبل از رنگ مو تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا