استان هاکسب و کار برتر

10 تا از بهترین دکتر تزریق ژل در اصفهان【سال 1403】

در این مقاله قصد داریم؛ شما را با بهترین دکتر تزریق ژل لب در اصفهان آشنا کنیم. این روزها بیشتر خانم ها به دنبال برطرف کردن مشکلات پوستی خود هستند، زیرا آب و هوای آلوده، استرس ها و دغدغه های روزمره و تغذیه نادرست و … همه و همه سبب شده اند که ما در طول زندگی یکسری از مشکلات پوستی را تجربه کنیم. البته خبر خوب این است که با پیشرفت علم و تکنولوژی راه های درمانی ساده ای برای حل این مشکل وجود دارد، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تزریق ژل چیست؟

فیلرها، پرکننده‌ها یا حجم‌دهنده‌های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری مشابه ژل دارند و برای جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. از تزریق فیلرهای پوستی در زیر پوست می‌توان برای جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن استفاده کرد. برای تزریق ژل لب به بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان مراجعه کنید.

مراحل تزریق کردن ژل

سالانه میلیون ها نفر برای جوانسازی صورت یا دیگر نقاط بدن خود به روش تزریق ژل اقدام می کنند. تزریق کردن فیلر به اقسا نقاط بدن و به دست آوردن نتایج مطلوب و ایده آل باعث شده که این پروسه طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و افرادی که با آن آشنا نیستند کنجکاو شوند که روند تزریق به چه شکل می باشد. در ادامه این مقاله، ما شما را با مراحل انجام آن آشنا می سازیم تا با آگاهی در رابطه با آن تصمیم درستی بگیرید.

مشاوره: پس از انتخاب کلینیک مورد نظر ، پزشک شما ظاهر ، رنگ پوست و نواحی تحت درمان را ارزیابی کرده و بر اساس اینکه کدام نواحی باید تقویت شوند معاینه را انجام می دهد. طی جلسات مشاوره ، میزان حجم ژل مورد نیاز بر اساس نوع پوست ، میزان چین و چروک روی پوست ، عمق چروک ها ، وسعت ناحیه تحت درمان و غیره تعیین می شود.

آماده سازی و بی حسی: پس از اینکه روند معاینه انجام شد و توصیه های لازم گفته شد ، محل تزریق با استفاده از یم پنبه حاوی محلول ضد باکتری و ضد عفونی کننده پاک سازی می کند. پس از آن پزشک ماده بی حس کننده را به ناحیه تحت درمان برای انجام پروسه درمان تزریق می شود.

تزریق فیلر: بد نیست بدانید که تزریق ژل به ناحیه مورد نظر تنها چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد. پس از آن نیز پزشک ژل مورد نیاز را تزریق می کند. در حین تزریق به دلیل اینکه به پوستتان داروی بی حسی تزریق شده است ، دردی را حس نخواهید کرد.

نکات مهم در انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل در اصفهان

برای انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل در اصفهان باید به یک سری نکات اساسی توجه کنید تا نتیجه نهایی مورد قبول شما باشد، زیرا در غیر این صورت تمام هزینه و وقتی که صرف این موضوع کرده اید هدر رفته و در پایان نیز به ظاهری که دوست داشتید نرسیده اید. به همین علت ما در این مطلب به معرفی ویژگی های بهترین پزشکان زیبایی و معرفی 10 تا از بهترین پزشکان زیبایی در اصفهان می پردازیم. یک متخصص ماهر در زمینه زیبایی از ویژگی های زیر برخوردار است:

  • مهارت و تحصیلات: پزشکی که برای انجام تزریق انتخاب می کنید لازم است تحصیلات پزشکی خوبی در این زمینه داشته باشد و دوره هایی نیز در باب تخصص خود خارج از فعالیت های تحصیلی گذرانده باشد تا علاوه بر کشور عزیزمان از استانداردهای زیبایی در کشورهای دیگر نیز مطلع باشد.
  • تجربه و سابقه کاری: تجربه و سابقه کاری یکی از مهم ترین مواردی است که شما باید به آن توجه کنید، حتما قبل از انتخاب پزشک به سابقه درمانی و میزان تجربه پزشک خود دقت نمایید.
  • ارائه نمونه کار موفق: بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان لازم است که مدرکی مبتنی بر اثبات مهارت و تجربه خود داشته باشد و آن را به متقاضیان ارائه دهد، در واقع نمونه کار موفق یکی از مواردی است که اعتماد متقاضی را با پزشک مربوطه جلب می کند.
  • مشاوره قبل از عمل: همه پزشکان قبل از انجام عمل بایستی یک جلسه مشاوره ترتیب دهند تا در آن از انتظارات فرد تحت درمان مطلع شوند و وظایف خود را در این درمان به طور کامل شرح دهند. یک پزشک خوب همچنین لازم است در این جلسه مشاوره به توصیف عوارض ناشی از عمل جراحی و نتیجه آن نیز بپردازد.

10 تا از بهترین دکتر تزریق ژل در اصفهان که باید بشناسید!

دکتر عماد خوروش

دکتر عماد خوروش مخترع و محقق در حوزه ی پزشکی ، متولد شهر زیبای اصفهان و از بهترین های حوزه ی زیبایی در شهر اصفهان می‌باشند . مشاوره های دقیق قبل از انجام خدمات ، برخورد مناسب و صداقت ایشان همواره مورد توجه مراجعین بوده و هست. استفاده از مواد با کیفیت اصلی و بروزترین تکنیک های تزریق ، همراه با محیطی صمیمی و آرامش‌بخش از مزایای این مرکز می‌باشد.

کلینیک تخصصی پوست ، مو و زیبایی سینایار

مجموعه کلینیک های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان ، کیش و مسقط ( کشور عمان ) دائر می باشند و بصورت تخصصی در زمینه پوست ، مو و زیبایی فعالیت دارند.

تجربه بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه و ارتقا روز به روز کیفیت خدمات ارائه شده با شرکت در کنگره ها و همایش های بین المللی ، بهمراه تلفیق با بروزترین تجهیزات و دستگاه ها در محیط زیبا و جذاب کلینیک ها و پرسنل حرفه ای و آموزش دیده باعث شده اند که ضمن کسب رضایت حداکثری مراجعین داخلی و خارجی ، در عرصه بین المللی توان رقابت بالایی با دیگر کشورها و مراکز را داشته باشیم.

ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد کلینیک سینایار که باعث شده متقاضیان زیادی برای انجام امور درمان و زیبایی یا دیگر خدمات پوست و مو این کلینیک را انتخاب کنند. سرتیفیکیت‌های تخصصی  پزشکان کلینیک سینایار همگی دارای بورد تخصصی از مراجع معتبر بوده و به‌ صورت مرتب در کنگره‌ها و همایش‌های تخصصی مربوطه در سرتاسر دنیا شرکت می‌نمایند.

فعالیت در داخل و خارج از کشور

متخصصین کلینیک سینایار هم در داخل کشور و هم در کشورهای همسایه مشغول به فعالیت هستند لذا کیفیت کار مجموعه در حد استانداردهای بین‌ المللی و روز دنیا می‌باشد.

تجهیزات به روز و کادر مجرب

کلینیک سینایار همواره در حال به‌روزرسانی تجهیزات و دانش کادر خود برای ارائه بهترین متدها و نتایج ممکن می‌باشد.

رضایتمندی حداکثری مشتریان

ثمره تخصص و مدیریت در کلینیک سینایار رضایت‌مندی حداکثری مشتریان این مجموعه است به‌طوری که امروزه در تمامی شبکه‌های اجتماعی می‌توانید نظر مثبت مراجعین مجموعه را مشاهده نمایید.

کلینیک زیبایی آذر قنبری

این مرکز زیبایی بهترین مرکز زیبایی در اصفهان  می باشد. این کلینیک بصورت تخصصی بر روی لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست فعالیت می کند و یکى از بهترین و مجهزترین مراکز لیزر پوست و زیبایی در اصفهان مى‌باشد. این کلینیک با پیشرفته ترین دستگاههای روز دنیا جدیدترین فناوری و دانش را در این مرکز تخصصی پوست گردآوری نموده و با تیمی مجرب از متخصصین پوست سعی دارند تا با بالاترین سطح کیفیت خدمات خود را به هموطنان عزیز ارائه نمایند.

کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر اِلارا

کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر اِلارا، با بیش از ۷ سال تجربه در زمینه ی خدمات زیبایی، واقع در دنج ترین محله‌ی اصفهان و همچنین دسترسی راحت و آسان به کلینیک توسط ایستگاه مترو شریعتی، وجود پارکینگ برای رفاه حال شما عزیزان به همراه بروزترین دستگاه های ۲۰۲۳ و مجرب ترین اپراتورها، زیرنظر بهترین پزشکان متخصص، آماده‌ی ارائه‌ی کلیه‌ی خدمات زیبایی، لاغری و لیزر به شما زیباجویان عزیز می‌باشد.

خدمات لیزر، با دستگاه الکساندر جنتل درم پرو ۲۰۲۳، بدون نیاز به ژل و به همراه سری شخصی و استریل شده ارائه می‌گردد.

مرکز تخصصی پوست و مو پارسی

درمانگاه تخصصی پوست و مو پارسی یکی از بهترین درمانگاه تخصصی پوست و مو بوده و با مراکز لیزر قابل قیاس نمی باشد. درمانگاه پوست و مو و لیزر و جوانسازی پوست یکی از بهترین درمانگاههای پوست و مو و لیزر از دید مراجعه کنندگان و زیبا جویان خود شناخته شده است.

این درمانگاه با داشتن مجموعه کاملی از پزشکان متخصص ، کادر مجرب و حرفه ای و دوره دیده و همچنین با داشتن یکی از  پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا در محیطی آرام و بهداشتی به ارائه خدمات تخصصی پوست و به شما زیباجویان اصفهانی و شهرستانی می پردازد. در این درمانگاه کیفیت ارائه خدمات به صورت تخصصی و بدون هرگونه تبلیغات غیر واقعی به شما زیبا جویان و مراجعه کنندگان عزیز ارائه می شود. در درمانگاه پوست و مو پارسی لیزرموهای زائد با دستگاه الکس نابلکس 2021 که یکی از بهترین دستگاههای موهای زائد می باشد ارائه می گردد.

دکتر زهرا قناعت پیشه

در کلینیک دکتر زهرا قناعت پیشه تزریق ژل بصورت تخصصی در نواحی خط خنده، گونه، لب، زاویه فک، چانه، بینی، شقیقه و سایر نواحی بدن انجام می شود. در تزریق ژل از آخرین متدهای روز و با کیفیت ترین برندهای ژل استفاده می شود و شما میتوانید بهترین نتیجه را با مناسبترین قیمت در محیطی آرام و بهداشتی تجربه کنید.

دکتر الهه بهزادفر

دکتر الهه بهزادفر عضو انجمن لیزر ایران، عضو انجمن لیزر جهانی(WALT) و عضو انجمن لیزر اروپا(EMLA) هستند و بدیهی است ایشان بهترین دکتر تزریق ژل در اصفهان هستند.

دکتر شهاب خسروی

دکتر شهاب خسروی، متخصص جراحی عمومی و بهترین دکتر تزریق ژل و فوق تخصص جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی در اصفهان هستند. ایشان در سال 1392 فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی شدند و اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند.

دکتر سعید مرندی

دکتر مرندی، دارای 26 سال سابقه کار و فارغ التحصیل از دانشگاه شیراز هستند و عضو انجمن متخصصین پوست آمریکا به مدت 20 سال بوده اند. ایشان 17 سال هم استادیار دانشگاه بوده اند.

دکتر یلدا عطارزاده

دکتر عطار زاده، فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند و دارای بورد تخصصی رشته درماتولوژی و عضو انجمن متخصصین پوست هستند. ایشان جراح و متخصص بیماری های پوست، مو، ناخن، لیزر و زیبایی در اصفهان می باشند.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا