خبرهای کلی

تزریق واکسن کرونا چه حسی دارد؟

یک متخصص ریه در نیویورک که از اولین کسانی بود که واکسن Covid 19 را دریافت کرد ، ادعا کرد که همکارانش پس از تزریق واکسن هیچ عارضه ای نداشته اند.

به گزارش رویداد برتر ، “رویداد برتر” نوشت دکتر کارا آگرستراند ، متخصص ریه ، یکی از اولین کارکنان پزشکی در نیویورک است که واکسن Covid 19 را تزریق کرده است. وی درباره تجربه خود با این واکسن گفت: “وضعیت طی ده ماه گذشته واقعاً عجیب بوده است.” اگر سال گذشته به ما می گفتند که امسال چه اتفاقی می افتد ، هرگز باور نمی کردیم. به نظر می رسید جهان یک شبه تغییر می کند.

“من هنوز استرس بهار را احساس می کنم ، بنابراین وقتی شنیدم که من اولین کسی هستم که واکسن را دریافت کردم ، بسیار هیجان زده شدم ، اما در مورد آن به کسی نگفتم زیرا نگران بودم که این اتفاق نیفتد.”

دکتر آگرستراند از تجربه تزریق خود می گوید: “واکسیناسیون واقعاً صدمه ای ندید ، فقط چند ثانیه طول کشید و بعد من خوب شدم.” من انرژی زیادی داشتم و هیچ عارضه جانبی را تجربه نکردم. تنها عارضه جانبی تنگی نفس در محل تزریق و در محل تزریق بود. بسیاری از دوستان و همکارانم واکسن زدند و آنها مانند من بودند. همه ما خوشحال و سپاسگزار بودیم زیرا می دانستیم که با پایان این همه گیر وحشتناک قدم های جدیدی برمی داریم.

وی گفت: “این واکسیناسیون مهمترین ابزار ما در مبارزه با بیماری است.” علاوه بر تمام کارهای ما تاکنون ، مانند فاصله اجتماعی ، پوشاندن و غیره ، واکسیناسیون قدم بعدی است که همه باید برای از بین بردن اپیدمی بردارند. 95٪ اثر و عوارض جانبی جزئی نشان می دهد که این واکسن در واقع مثر است. من افرادی را در ایالات متحده می شناسم که این واکسن را دریافت کرده اند و هیچ عارضه جانبی ، حتی یک تب ساده یا لرز نداشته اند.

وی نتیجه گیری كرد: “دانشمندان و متخصصانی كه این واكسن را تهیه می كنند ، می توانند مردم را از این اپیدمی نجات دهند.” لازم به ذکر است که این واکسن دارای پروتکل های دقیق ایمنی و آزمایش است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا