خبرهای کلی

تزریق واکسن به ۸۰ ساله‌ها از سه‌شنبه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر

“علیرضا رئیسی” در مرحله دوم ثبت واکسیناسیون تاج گفت: “ما تأکید می کنیم که هیچ مراجعه شخصی به مراکز بهداشتی کشور برای ثبت نام در مرحله دوم واکسیناسیون تاج وجود ندارد.”

سخنگوی مرکز ملی کرونا افزود: مرحله دوم واکسیناسیون کرونا از سه شنبه فقط برای افراد 80 سال به بالا آغاز می شود. در اکثر شهرها و شهرهای ایران ، پرونده های الکترونیکی این افراد در دسترس بخش بهداشت است ، بنابراین آنها می توان با تلفن و مرکز بهداشت با آنها تماس گرفت. و از آنها خواسته می شود که واکسن تاج را در یک روز و ساعت مشخص دریافت کنند.

رئیسی گفت: “برخی ممکن است پرونده الکترونیکی سلامت نداشته باشند. در همین راستا ، تصمیم گرفته شده است که روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از هفته آینده ، 4 مه 1400 ، شماره تلفن افراد 80 ساله و بالاتر را اعلام کنند. در غیر این صورت ، با آن شماره تلفن تماس بگیرید و اطلاعات واکسیناسیون تاج خود را یادداشت کنید.

وی ادامه داد: بنابراین افراد در سن 80 سال به بالا برای ثبت واکسن شخصاً به واکسن معرفی نخواهند شد و اطلاعات از طریق تلفن به دست آمده و ثبت می شود.

اعلامیه رسمی صفحه ثبت واکسیناسیون کرونا

سخنگوی مرکز ملی کرونا گفت: “Salamat.gov.ir از هفته آینده خود را به سایر گروه های سنی معرفی می کند و افراد به این سایت پیوند داده و نام خود را ثبت می کنند.”

رئیسی ادامه داد: بر اساس ثبت نام ، ما برای افراد پیامکی ارسال می کنیم و به آنها اطلاع می دهیم که در چه مرحله واکسیناسیون قرار دارند. سپس از افراد خواسته می شود از طریق پیام کوتاه واکسینه شوند.

واکسیناسیون کرونا در شبکه بهداشت رایگان است

سخنگوی کمپین ملی کرونا گفت که واکسیناسیون به صورت رایگان در سراسر شبکه بهداشت کشور انجام شده است ، بدون هزینه ثبت نام و واکسیناسیون.

دکمه بازگشت به بالا