سلامت و دانش

پاسخ دبیر کمیته علمی کرونا به ادعای مغناطیسی شدن بدن پس از تزریق واکسن

“مواردی مانند مغناطش بدن بعد از واکسن تاج ، که در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده است ، هیچ پایه علمی و ارتباطی با تزریق واکسن تاج ندارد و گفتگوی دیروز به هر روشی به معنای تقویت اموال برای جستجوی طرف واکسن است. اثرات

به گزارش رویداد برتر ، دکتر عاطفه عابدینی درباره مباحث مطرح شده در فضای مجازی در رابطه با مغناطش بدن بعد از واکسیناسیون کرونا اظهار داشت: روز گذشته آنها گفتند باید به او فرصتی بدهد تا پاسخ علمی و قانع کننده ای بدهد که تحقیقات نشان می دهد هیچ مدرکی مبنی بر اینکه واکسن تاج (هر نوع واکسن) باعث ایجاد این خاصیت در انسان ها می شود مردم عزیز ، به هیچ وجه نگران این شایعات نباشید و فقط اخبار منابع معتبر و وب سایت وزارت بهداشت را دنبال کنید و به آنها توجه نکنید مطالب غیر علمی منتشر شده در فضای مجازی.

وی گفت: “در بعضی از افراد ، فلزات می توانند به بدن بچسبند و این در بسیاری از افراد كه واكسن تاج را دریافت نكرده اند ، مشاهده شده است.” بنابراین ، به هیچ وجه نمی توان به تزریق واکسن تاج نسبت داد.

به گفته وزارت امور عمومی وزارت بهداشت ، عابدینی گفت: “مسائلی مانند روغن پوست یا رطوبت یا قسمت حمایت کننده بدن می تواند در این زمینه موثر باشد و نباید این مسائل را به مسئله مهم تاج نسبت داد. واکسیناسیون

دبیر کمیته علمی ملی کوید 19 گفت که جهان بیش از یک سال و چهار ماه با بیماری کووید 19 مبارزه می کند و روند واکسیناسیون در مجارستان در این مسیر دشوار آغاز شده و ادامه دارد. برخی از افراد غیرعلمی ، غیرعمد و سو the استفاده از مضامین ، س questionsالات غیر علمی را در تمام این دوره های حساس ایجاد کرده اند که هنوز تأیید نشده اند و مورد اخیر یکی از مواردی است که هیچ ارتباطی با واکسیناسیون کرونا ندارد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا