ورزش

یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، سید حسن هاشمی گفت: مراسم استقبال از شهید ناشناس یادواره شهدای تازه تفحص شده دانشگاه آزاد اسلامی بیراد سه شنبه 16 آذرماه برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجندی محل اسکان خانواده یک شهید گمنام است


وی با شناسایی هویت یک شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی بیردی گفت: نام این شهید متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران علیرضا حسینی است و خانواده اش ساکن استان تهران هستند و برای حضور در این مراسم عازم خراسان جنوبی هستند. مراسم.”

رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی افزود: مراسم تجلیل از خانواده گرانقدر شهید و یادمان شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در بیرجند همزمان با روز دانشجو برگزار می شود. . دانشگاه آزاد بیرجان.

مدرس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی که از تمامی شاخه های امت حزب الله برای حضور در این مراسم معنوی و آسمانی دعوت کرد، گفت: انتهای خیابان آیت الله غفاری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند مزار شهدای گمنام است.

هاشمی از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بنیاد شهید و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، استانداری خراسان جنوبی و فرمانداری بیرجند که همکاری می کنند تشکر کرد. در این مراسم با هماهنگی و همکاری شهرداری بیرجند سرویس حمل و نقل در میدان ابوجا ساعت 8:30 صبح سه شنبه آماده انتقال اقشار مختلف مردم به محل برگزاری مراسم خواهد بود.

وی خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تجلیل از مجاهدت ها و رشادت های آنان را یک وظیفه دینی ملی و انقلابی دانست و اعلام کرد: سال های پاسداشت مقدس نقطه عطفی در حفظ آرمان های تمامیت ارضی و در مبارزه با دشمنان و متجاوزان».

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند گفت: صلح و اعتبار بین المللی کشور اسلامی ما در پرتو رهبری ائمه انقلاب و رشادت ها و جانفشانی های جوانان غیور و توانمند به دست آمده است. جنگجویان و ایثار شهدا و شهدای گرانقدر; احترام و ارج نهادن به مقام والای آنان گامی در جهت پرورش روحیه ایثار و آمادگی برای فداکاری و زنده نگه داشتن فرهنگ قهرمانی و شهادت است.

هاشمی افزود: امیدواریم تلاش و خدمات ما در جهت رضایت شهدا و سفر به آخرت باشد.

وی گفت: تکریم پدران و مادران معزز شهدا که به پارگی و حرارت جگرگوشه خود ارج می نهند یک وظیفه شرعی و انقلابی است و احیای ارزش ها وظیفه همه ماست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در سال های اخیر توجه ویژه ای به تعمیق و ترویج آموزه های فرهنگی و معنوی داشته است، اخیرا سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد. تهران ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و بیانیه بسیار مهمی از قدم دوم انقلاب بوده است، گفت: در تقویم دانشگاه آزاد اسلامی استان این جشن یک رویداد فرهنگی بسیار بزرگ است. واقعه در سال 1400

هاشمی افزود: نگهداری یادمان شهدا در واقع ادامه راه شهداست؛ زیرا شهدا مشعل های نورانی هستند که راه حقیقت و سعادت را نشان می دهند.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا