ورزش

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند میزبان خانواده شهید گمنام شناسایی‌شده

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، جلسه هماهنگی این خانواده با اداره امور شاهد و ایثارگران و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد خراسان جنوبی برگزار شد. شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تازه شناسایی شده بیرجندی با حضور مسئولان بنیاد شهید، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. (بعد)

رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی در جلسه هماهنگی استقبال از خانواده شهید گمنام تازه شناسایی شده دانشگاه آزاد بیرجندوی شناسایی یکی از ارزشمندترین شهدای گمنام مدفون در مزار شهدای دانشگاه را اقدامی ارزشمند فرهنگی، معرفتی و بصیرتی عنوان کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ماست است.

سید حسن هاشمی از اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید استان و همچنین کسانی که به استان خراسان جنوبی می آیند تا مراسم باشکوه و ارزشمندی را برای استقبال از خانواده این شهید بزرگوار برگزار کنند، تشکر کرد. شهید گرانقدر درود بر این خانواده گرانقدر دانشگاه آزاد اسلامی و همه مردم و مسئولین استان. بار دیگر بوی فرهنگ ناب ایثار و شهادت بر فضای دانشگاه می پیچد. و استان خمین شهدای شاخص و گرانقدر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که در گرامیداشت مقام شامخ شهدا فرمودند، از پیشرفت فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده خبر داد. شهدا مظهر قدرت ایران هستند.» ما شهدای شهدا و ایثارگران خود هستیم و امیدواریم به واسطه شهدا بتوانیم رسالت و رسالت گرانبهایی را که بر دوش ماست به خوبی انجام دهیم.

علی فلاحی با اشاره به اینکه دشمن پس از جنگ هشت ساله با انقلاب اسلامی مردم ایران در ابعاد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی مقابله کرده است، گفت: خوشبختانه هوشیاری و بصیرت و کینه توزی مردم ما همواره بوده است. افشا شد.”

جواد علیزاده شاهد و مدیر پیشکسوت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه همه شهدا پرچم های استقلال و عظمت کشورمان هستند، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی، مقدس پنجم دفتر مرکزی ستاد حفظ آثار و ارزش ها و سازمان بنیاد شهید استان برگزار می شود.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا