خارجی

ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان ایلام است

در این مراسم بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام امیر هادی زاده رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و تنی چند از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند. سپاه امیرالمؤمنین در ایلام. سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام به دلیل تلاش برای برگزاری کنگره عظیم 3000 نفری شهید استان ایلام جشن گرفته می شود.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد “شهدای شهدا”


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گفت: برگزاری موفق کنگره 3000 شهید دفاع مقدس بزرگترین رویداد فرهنگی تاریخ انقلاب اسلامی در اسلام و معنوی آن بود. جو در استان باقی است. برای چندین سال

بهروز ناصری افزود: در دیدار با اعضای کنگره و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین کنگره معظم له فضایی ایجاد شد که استان ایلام مورد توجه ایران اسلامی و مردم اسلام بود. استان به ویژه خانواده های معظم شهدا از برگزارکنندگان این کنگره بزرگ قدردانی می کنند.»

وی افزود: امروز سپاه استان ایلام به عنوان سلاحی مناسب برای پیشرفت و توسعه استان ایلام عمل می کند چرا که در حوادث استان ایلام زمینه دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه در خدمت توسعه استان ایلام است و تنها با روحیه جهادی و عملکرد انقلابی می توان مشکلات را حل کرد و این ویژگی ها همچنان مشهود است. امروز. فرمانده و فرمانده شایسته سپاه استان ایلام.

ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان ایلام است

ناصری خاطرنشان کرد: دکتر طهرانچی امروز با روحیه جهادی و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی را رهبری و هدایت می کند و بر بهره گیری از ظرفیت نیروهای انقلابی تاکید مستمر دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی است که در تراز انقلاب اسلامی فعالیت می کند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان اسلامی همچنین تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی است که در تراز انقلاب اسلامی فعالیت می کند و باید در مسائل استان اسلامی به ویژه مشارکت بهتری داشته باشد. در مسائل علمی و زمینه های فرهنگی

شاکرمی تاکید کرد: ایران اسلامی مدیون خون و رشادت شهداست و برگزاری کنگره سه هزار شهید گمنام، تکریم و تکریم شهدا کمترین کاری است که برای خانواده های شهدا انجام داده اند.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی محل گفت وگو و مأمن نیروهای انقلابی، ارزش و ممارست اعلام گام دوم انقلاب اسلامی است.

هادی زاده، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی نیز توضیح داد: فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلان مرحله دوم انقلاب شتاب می گیرد و امروز با حضور جدید رئیس جمهور به یکی از اولویت های دانشگاه تبدیل شده است.

در پایان این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با اهدای لوح از خدمات سردار شاکرمی به کنگره سه هزار شهید استان ایلام قدردانی کرد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا