تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش شفاف ، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام کرد: مجتمع واکسیناسیون Covid 19 در ورودی این مجموعه توسط شبکه بهداشت و درمان شمیرانات با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ایجاد شد.

با توجه به تعطیلی موزه ها در شرایط فعلی ، مجتمع نیاوران تصمیم گرفته است گام موثری در جهت نقش اجتماعی موزه خود بردارد و بخشی از منطقه مجتمع را در اختیار مرکز پزشکی شمیرانات قرار دهد تا یک پایگاه واکسیناسیون جامع در Covid-19 ایجاد کند. ..

این کار با پیگیری معاون فرهنگی مجموعه نیاوران انجام شد که هدف آن جلوگیری از شیوع بیماری و تحقق عملکرد اجتماعی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به عنوان یک موزه است.

این پایگاه در ورودی مجتمع نیاوران برای خدمات دهی به مردم واقع شده است و دوزهای اول و دوم واکسن با توجه به اولویت ها و برنامه واکسیناسیون کشور با شرایط و اقدامات لازم تزریق می شود.

اینستاگرام |تزریق واکسن

رضا دبیری نژاد ، کیوریتور و مدیر موزه ملک ، اندکی پیش از ایجاد پایگاه واکسیناسیون در منطقه باز موزه دفاع مقدس ، در صفحه اینستاگرام اعلام کرد و نوشت: در صورت بروز بحران ، همه نهادها باید از آنها از قابلیت های موضوعی و فرهنگی برای بهبود اوضاع فرهنگی جامعه و گاهی توانایی های مکانی آنها استفاده می شود که می تواند پایه درمان باشد. این یک اتفاق بسیار خوب است که کاخ نیاوران و موزه دفاع مقدس با همکاری وزارت بهداشت بخشی از فضای خود را به یک پایگاه واکسیناسیون منطقه ای تبدیل کرده اند. افرادی که در محدوده این دو موزه هستند با امیدهای جدید به این موزه ها می روند و بنابراین نقش اجتماعی و محیط موزه ها متفاوت است.

اینستاگرام |تزریق واکسن

از 6 آوریل 1400 ، موزه ها با قرمز شدن بیشتر شهرها کاملاً بسته شده اند.

اینستاگرام |تزریق واکسن

دکمه بازگشت به بالا