خارجی

معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام معرفی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس حجت الاسلام امیر در مراسم تکریم و معارفه اعضای قدیم و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی حضور یافت. هادی زاده، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام جمعی از اساتید و کارکنان برگزار و از زحمات حجت الاسلام یوسف یعقوبی، حجت الاسلام علی تردست به عنوان قائم مقام جدید رئیس اجرایی در این دانشگاه معرفی شد.

وظیفه نهاد تنها کار فرهنگی نیست

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این مراسم گفت: با توجه به شناخت قبلی که از استان ایلام داشتم و عشق ساکنان این استان، بار دیگر ایلام را به عنوان وطن خود انتخاب کردم. مقام معظم رهبری باید در فعالیت های فرهنگی و جمعی با دانشگاهیان موثر باشد و این در اولویت است. (بعد)

حجت الاسلام امیر هادی زاده افزود: وظیفه نهاد رهبری تنها انجام کار فرهنگی نیست، بلکه نگاه ما این است که بدنه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه را فعال کنیم تا پویایی و نشاط را به دانشگاه برگردانیم. از زحمات و تلاش های حجت الاسلام مهدویراد مسئول سابق نهاد ولایت کمال در این راستا تشکر می کنم. ترویج فرهنگی و دین دانشگاه را می ستایم و توفیق روزافزون را از خداوند منان خواستارم.

موسسه پیشرو مرکز فعالیت های فرهنگی دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: نهاد پیشرو محور فعالیت های فرهنگی دانشگاه و مأمن پویایی اساتید و دانشجویان است.

بهروز ناصری افزود: فعالیت های فرهنگی، آموزشی و علمی در دانشگاه مکمل و کاربردی است بیانیه گام دوم انقلاب آنچه رهبر معظم انقلاب به عنوان چراغ راه و قطب نما برای فعالیت فرهنگی مطرح می کنند.

وی رسیدگی به معضلات فرهنگی استان و به ویژه آسیب های اجتماعی را اولویت دانشگاه دانست و قطعاً مرهون تمرکز و مدیریت فعالیت های فرهنگی است و موفقیت های حاصل شده مرهون تلاش نهاد پیشرو است.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا