ورزش

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند گفت: اولین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی با حضور هشت گروه دانشجو از استان های فردوس ، قاینات ، طبس و نهبندان در استان خراسان جنوبی و هشت گروه از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد. مسائل سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند صورت گرفت.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در پایان دوره با مصاحبه با آنا گفت: “حفظ صندلی های آزاد اندیشی یکی از خواسته های اصلی رئیس اجرایی دانشگاه است. جهان بینی گامی بزرگ به سوی تحقق فرمایش مقام معظم رهبری.

علی ماندگار افزود: از آبان ماه سال جاری پس از اعلام برگزاری این رویداد به استان ها ، اطلاعات و اقدامات لازم انجام شده و سرانجام با در نظر گرفتن بیماری عروق بیماری کرونا قلب بدخیم هشت تیم برای چهار مسابقه آماده شدند تا در این مسابقات شرکت کنند.

این مقام گفت که در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو تیم حامی و منتقد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند شروع به کار در این زمینه با تمرکز سیاسی کردند (عدم رعایت برجام آمریکا نشان داد که سیاست مذاکرات با ایالات متحده از ابتدا اشتباه است).

ادامه: در روز دوم این رویداد ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند (موافقم) و دو تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس (مهم) در محور و موضوع فرهنگی بودند (دیدگاه جوانان نیز به دلیل افزایش سن ازدواج). در روز سوم ، روز 11 اسفند 99 ، یک رویداد آزاد کرسی دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی قاداتی (منتقد) کار خود را در مورد محور اقتصادی و استقلال مالی ادامه دادند دانشگاه مورد نیاز است).

دانشجو و معاون فرهنگی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند افزود: در آخرین روز این رویداد ملی ، تیم های دانشجویی دانشگاه (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان (حیاتی) محور اجتماعی و موضوع (نظامی) اتلاف وقت جوانان) رقبا.

ماندگار خاطرنشان کرد: در آخرین روز این مراسم سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند در این جلسه حضور یافت و از همه حاضران و حاضران به دلیل حضور و احوالپرسی برای رویداد جاری تشکر کرد. وضعیت و بیماری بیماری کرونا قلب برآورد شد. برخی از موضوعات ، مانند قدرت گفتار ، اعتماد به نفس ، هوش فردی و نگرش به سبک رهبری ، باید در جلسات و مراحل بعدی ملی بیشتر مورد بررسی قرار گیرند.

وی از گروهی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند که به عنوان قاضی در جریان بحث دانشجویی چهار روزه حضور داشتند ، قدردانی کرد و از نحوه استدلال ، استفاده از منابع معتبر و اخلاق بحث ، و نه جهت و وضعیت خاصی قدردانی کرد.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا