خارجی

توجه به ظرفیت‌های بالقوه استان ایلام در جذب دانشجو از عراق

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا ، ایلام هفدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه اسلامی اسلامی در دانشگاه به ریاست محمدمهدی فداکار معاون توسعه و مدیریت منابع در دانشگاه برگزار شد. در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گفت: همدلی و نگرش مسئولان استان اسلامی در حل مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی منحصر به فرد است و استان ایلام توانایی های بالقوه ای به ویژه در جذب دانشجویان از عراق. “از اسلام.

محمدمهدی فداکار اظهار داشت: اقدامات خوبی برای کاهش هزینه ها و افزایش درآمد در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام به ویژه در زمینه جذب دانشجو و درآمد غیر شهروندی انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال اقدامات بسیار خوبی برای افزایش حقوق و کمک هزینه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است ، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از دولت کمک نمی گیرد و بیشتر درآمد دانشگاه به شهریه دانشجویان بستگی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نور نور کریمی نماینده طبر ، سرپرست استان ایلام نیز در این نشست گفت: “مردم استان همیشه برای انقلاب و پیشتازان ایستادگی کرده و از بالاترین میزان مشارکت در انتخابات. “

رهبری استان ایلام در راستای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی گام برمی دارد

استاندار ایلام همچنین گفت که رهبری استان ایلام همه اقدامات ممکن را برای ارتقاء توسعه دانشگاه آزادی اسلامی در ایلام انجام می دهد و نیاز مبرم به طرح ها و پروژه هایی است که توسط دانشگاه آزادی اسلامی به منظور اجرای عدالت اجرا می شود. آموزش عالی و دانشگاه ها باید در این راستا گام بردارند.

محمد نوذری با اشاره به اینکه دانشگاه اسلامی اسلامی ایلام برای کسب مهارت ، درآمد و اشتغال پایدار تلاش می کند ، افزود: دولت 50 هکتار زمین به دانشگاه آزادی اسلامی واگذار کرده و 150 هکتار دیگر نیز واگذار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در استان ایلام در تلاش برای حل مشکل است و ظرفیت علمی و پژوهشی این دانشگاه بازوی قوی دستگاه های اجرایی است.

محمد میرزایی حیدری ادامه داد: راه اندازی پروژه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی در ایان ، علاوه بر اشتغال زایی و تولید 50 میلیون لیتر آب آشامیدنی بسته بندی شده ، درآمد قابل توجهی را برای واحد ایلام به همراه خواهد داشت.

مرز بین المللی مهران امن ترین و نزدیک ترین مرز ایران به عراق در اربعین است و در این راستا در صورت تکمیل و راه اندازی مهمانسرا و زیارت خانه مهران ، سالانه بیش از 142 هزار زائر حسین می توانند خدمت رسانی کنند. »

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا