خبرهای کلی

ایجاد بازارچه «هلاله شمالی» ایلام در دستور کار دولت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین با بیان اینکه محمد نوذری شنبه شب در اولین مراسم تحلیف خود ، اولین فرماندار شهرستان تازه تاسیس چوار با تشکر از همه دلسوزانی که برای ارتقا the منطقه تلاش کردند ، اظهار داشت: وی از اعضای فعلی و سابق استان به ویژه استاندار ایلام تشکر می کند

وی گفت: “در چهار شهر فرصت های زیادی برای صنعت وجود دارد.” “به زودی ، این شهر حرفه های زیادی در زمینه های مختلف ، به ویژه در بخش صنایع ، خواهد داشت و همه باید در بهره برداری از این فرصت ها مشارکت کنند.”

نوذری افزود: با توجه به ماهیت صنعتی منطقه ، یک موضوع مهم موضوع تعدیل نیروی کار است که باید با به حداقل رساندن ایجاد منظم کمیسیون های کار ، سعی شود.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه نحوه توسعه چوار منوط به مشارکت و حمایت مردم در کمک به فرماندار شهرستان است ، اظهار داشت: ما با احترام به مردم منطقه یکی از جوانان توانمند شهرستان را به عنوان فرماندار معرفی کرده ایم. چهار نفر شویم.

بازار هلال شمال یکی از نیازهای مهم استان است

وی در ادامه بر مردم سالاری فرماندار چوار تأکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف فرماندار مشارکت و همکاری مردم در موضوعات مختلف است و در این ارتباط پیش بینی می شود این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام همچنین به قابلیت های مهم منطقه اشاره کرد و افزود: یکی از قابلیت های مهم منطقه بحث مرز و موضوعات مربوط به آن است و در همین راستا ایلام در شورای تبادل مرز به تصویب رسید و برای تصویب به دولت ارائه شد.

نوذری در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت تاجگذاری در استان اشاره کرد و گفت: “یکی دیگر از مأموریت های مهم استاندار رسیدگی صحیح به موضوع تاج و اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برای کنترل اوضاع است.”

وی افزود: ایجاد سایر دفاتر مهم کارگری فرماندار شهرستان است اما البته در اینجا لازم است که مردم و اعضای شورای شهر همکاری لازم را در این زمینه برقرار کنند.

وی تأکید کرد که استراتژی اصلی توسعه منطقه باید مبتنی بر بیشترین مشارکت ممکن مردم به منظور ارتقا in منافع عمومی باشد.

گفتنی است در این مراسم فهد کمالوند به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان چوار معرفی شد.

دکمه بازگشت به بالا