رویدادها

دستگیری سارق ۳ خانه در شهر ری /دوربین مداربسته دزد را لو داد

رئیس پلیس شهر ری از رسیدگی به دو فقره سرقت مجموعاً 13 فقره در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رویداد برتر سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات 2 فقره سرقت در شهر ری گفت: چندین فقره سرقت اقلام از داخل خودرو عوامل گروه عملیات کلانتری 175 باقرشهر را بر آن داشت تا تحقیقات در این خصوص را آغاز کنند. اقدامات و بازرسی دوربین های مداربسته منجر به شناسایی هویت سارق شد و در پی آن ماموران با مشورت قضایی به مخفیگاه وی اعزام و در اقدامی هماهنگ و هماهنگ متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازرسی در محل تعدادی لوازم جانبی خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مقادیری اقلام مسروقه کشف و به کلانتری منتقل شد. سارق در بازجویی ها به ارتکاب 10 فقره سرقت نیز اعتراف کرد.

سه مورد سرقت در شهر ری کشف شد

فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به کشف سه فقره سرقت در شهر ری گفت: شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم منزل در شهر ری، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارگروه قرار گرفت. از اداره پلیس شهرستان

جلیلیان افزود: ماموران با اطلاعاتی مظنون پرونده را شناسایی و با مشورت مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند. متهم در بازجویی تخصصی پلیس به سرقت های انجام شده از سه منزل تا کنون در شهر ری اعتراف کرد. تحقیقات همچنین از سرقت های احتمالی دیگری از این سارق نیز کشف می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی اموال مسروقه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا