جامعه

تسهیلات آموزشی دانشگاه علمی کاربردی در دوران کرونا

به گزارش شفاف دکتر مختار جلالی جاوران ضمن بیان این س ،ال ، به مشکلات و معضلات فراوان دانشگاه به دلیل تعداد زیاد دانشجویان (حدود 200000 واحد درسی) و مهارت دروس علمی کاربردی (70٪ ساعات عملی) اشاره کرد. : دانشگاه تمام تلاش خود را برای سازگاری با شرایط موجود انجام داد.

وی برای حذف عنوان یک یا چند موضوع بدون حداقل تعداد اعتبار ، با حذف کلیه دروس قبل از پایان امتحان ترم و درخواست مرخصی بدون در نظر گرفتن سالها و تمدید دوره امتحان از دو ، با دانشجویان کار کرد. هفت تا چهار هفته اشاره و ادامه داد: با توجه به سازماندهی نمرات ثبت نشده دروس عملی ، نمرات ثبت نامی نیمسال دوم و تابستان سال تحصیلی 99-98 تا 6 مارس 2010 فرصت ناتمامی داشت و پس از آن تعیین تکلیف شد برای دوره هایی که در نیمسال اول سال تحصیلی -1399 ثبت نام نکرده اند ، دوره ها به طور کامل برای ورود به آزمون در زمان مناسب وارد سیستم نمی شوند. اجازه از مرکز ملی کرونا.

دکتر جلالی بر امکان آموزش مجدد تأکید کرد ، مشروط بر اینکه کیفیت آموزش توسط دانش آموزانی که در حین تحصیل دچار قطعی برق یا اینترنت شده اند و همچنین دانشجویانی که ممکن است به دلیل بیماری عروق کرونا ویروس قلب و سایر بیماری ها در هیچ یک از آنها شرکت کنند ، کنترل شود. یک آزمون آنلاین ، آنها آن را داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی ، وی به مراکز و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد ، از جمله عدم دانش دانش آموزان و حتی معلمان در فضای آموزش مجازی ، کمبود اینترنت یا سرعت پایین برای دانشجویانی که در مناطق محروم تحصیل می کنند. وسایل آموزشی مانند لپ تاپ و … وجود آن در ابتدای تاجگذاری و آموزش مجازی افزود: “در حال حاضر ، با گسترش و سازماندهی سیستم ها ، همچنین كمك برای ریشه كن كردن و مرخصی بدون توجه به مشكلات تا حد زیادی ناپدید شده است.”

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی ضمن تأکید بر کیفیت و ارتقا دوره های آموزشی اظهار داشت: دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی در صورت فارغ التحصیلی باید دارای استاندارد دانشگاه و همچنین اطلاعات علمی لازم باشد.

دکمه بازگشت به بالا