استان ها

خبرنگاران استان قزوین سرانجام صاحب خانه آخرت شدند

طبق این گزارش خبرنگار آنلاینبه موازات روز روزنامه نگاران ، فعالان رسانه و روزنامه نگاران استان قزوین در یک فضای صمیمی با شهردار قزوین دیدار کردند و با شهردار شام خوردند.

در این نشست خبرنگاران بیشتر وقت خود را صرف تعامل بیشتر شهردار و رسانه ها کردند و خواستار استفاده از ظرفیت رسانه در آسیب شناسی و اجرای پروژه های شهری شدند.

محمدرضا جباری خبرگزاری آنلاین وی گفت: “شعار آژانس خبری این است که” بیایید با عشق به جهان نگاه کنیم. ” “با همین رویکرد ، اگر رسانه ها چهره ای مهربان و دوست داشتنی از یکدیگر نشان دهند و به رقابت دوستانه توجه کنند ، مسئولان را با نگاهی سازنده مورد انتقاد قرار می دهد و مشکلات را حل می کند. آنها پیشنهاد می کنند که نتایج بهتری حاصل می شود و پیشرفت استان می تواند تسریع شود.

سرپرست خبرگزاری آنلاین استان قزوین اظهار داشت: علاوه بر انجام کارهای زیرساختی ، باید به مسائل زیرساختی به ویژه در مناطق مرکزی شهر نیز توجه بیشتری شود تا ظاهر شهر و بهسازی آن در چشم شهروندان و گردشگران زیباتر شود.

جباری اظهار داشت: از شهردار خواسته ایم بعد از یک دهه مشکل مسکن روزنامه نگاران را حل کند و دغدغه های فعالان رسانه را برطرف کند.


نظارت بر بازار رسانه نتایج به دست آورده است

فرضیه ، طبق گفته های حدیث ما فرامرزی این هفته ، “برگزاری چنین جلساتی صمیمیت بین رسانه ها و رهبران شهر را تقویت می کند و این حرکت می تواند الگویی برای سایر رهبران دستگاه های اجرایی ، به ویژه نهادهای فرهنگی باشد.”

این رسانه که از سالهای قبل در نصرتی به دنبال این است که به خبرنگاران جایی در پناهگاه بدهد ، این بار همچنین از روزنامه نگاران خواست تا درخواست اخیر خبرنگاران و مزار فعالان رسانه را تأیید کنند. اختصاص داده.

وی گفت: “در این جهان كه در زمینه تملك اراضی مشكل ایجاد شده است و كسی به آن كمك نكرده است ، حداقل بعداً تعیین مکانی كه شهردار قزوین با خوشحالی با این درخواست پذیرفته است و تصمیم گرفته است كه روزنامه نگارها قبرهای رایگان را در این زمینه بگذارد. در بخش هنرمندان ” هدیه باشید

مهری غیاثوند ، به نقل از روزنامه جام جم: من انتظار دارم شهردار از ظرفیت رسانه ها استفاده کند تا در مورد توسعه پایدار مشورت کند زیرا بسیاری از افراد از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و به طور رایگان در خدمت شهرداری هستند.

وی افزود: ممکن است روزنامه نگاران متخصص نباشند اما می توانند کمک های مؤثری به شهرداری کنند و از تصمیمات نادرست در اجرای پروژه ها جلوگیری کنند و بهتر است از خبرنگاران رسانه در امور اطلاعاتی استفاده شود.

محمد برزگر ، دیگر فعال رسانه ای ، اضافه کرد: “هیچ منبع رسانه ای معتبری در استان وجود ندارد که بتواند مردم را راضی کند. ما انتظار داریم که خبرنگاران کمی فعال تر باشند و نگرانی های عمومی را در گزارش ها و اخبار مطرح کنند.”

امیرعلی رضایی همچنین اظهار داشت: شهرداران سابق نیز خوب عمل کرده اند و همه آنها با نصرتتی مشخص شده است که در ساختن گذرگاه ها و پل های غیر سطح ، کار خوبی را انجام می دهند ، آقای کمالی در ساخت زیرساخت ها ، حسین جعفری در توسعه شهری و چشم انداز آینده نگر. این می تواند توسط شهردار جدید ادامه یابد.

ماریه کشاورز ، رهه آنلاین اظهار داشت: انتشارات همیشه نگران ظاهر آنها هستند ، اما باید این سؤال را بپرسیم که چرا رسانه ها که رکن اصلی فرهنگ است ، از دستورات فرهنگی برخوردار نیست.

وی افزود: ما انتظار داریم که شهردار قزوین اساساً به فکر حل مشکلات روزنامه نگاران باشد تا بتوانیم رسالت خود را با کمترین اضطراب انجام دهیم.

حسین ضرابادی ، یک فعال رسانه ای ، اظهار داشت: “امروز مشکلات باعث شده است که روزنامه ها و مجلات پنهانی را منتشر کنیم که بعضی وقت ها به دلیل ترس از بسته شدن ، منتشر می شوند. این رویکرد باید برای حمایت از فعالان رسانه ای باشد که دائما در محل حضور دارند.” بودن.

منیزه زیراک از هفتگی هفتگی داریچه گوفتگو اظهار داشت: نبود خبرنگاران تخصصی یکی از معضلات حوزه اطلاعات است که شهرداری می تواند دانش فنی خود را با برگزاری دوره های آموزشی خصوصاً در حوزه مدیریت شهری تقویت کند.

دکمه بازگشت به بالا