ورزش

درباره محرم صبور باشید/ نکونام عاشق مربیگری است

ارشاد یوسفی در گفتگو با رویداد برتر

محرم صبور باشید/ نکونام عاشق مربیگری است

دروازه بان سابق فولاد و سپاهان درباره عملکرد این دو تیم در دیدارهای امسال اظهار نظر کرده است.

ارشاد یوسفی دروازه بان سابق فوتبال در گفت وگو با خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری رویداد برتر، در خصوص فصل اخیر سپاهان در لیگ برتر و آسیا گفت: بازی‌های آسیایی سپاهان را از نزدیک تماشا نکردم، اما عملکرد سپاهان در لیگ برتر را به دقت زیر نظر داشتم. محرم چه امسال و چه پارسال خیلی فصل بدی نداشت. ایده من این است که به او فرصت های بیشتری بدهم تا یک مربی جوان و خوش بین باشد. ستاره اصلی سپاهان نویدکیا است و اگر چند سال بماند می‌تواند در سال‌های آینده موفق باشد.

وی همچنین افزود: من کاملا موافقم که اگر سپاهان امسال حتی در آسیا هم موفق نباشد، فرصت بیشتری برای تقویت تیم خواهد داشت. محرم تمام عمرش را آنجا گذرانده است و سپاهان را خیلی دوست دارد. باید با آن صبور باشید. سپاهان امسال تیم ثابتی دارد و در غیاب چند بازیکن مشکلی پیش نخواهد آمد، امیدوارم روز به روز وضعیت آنها بهتر شود.

دروازه بان سابق سپاهان در جمع زردپوشان درباره این پست و تعدادی از انتقادات به عملکرد دروازه بانان این تیم اظهار نظر کرده است: بعد از آرمنی پطروسیان، این تیم آنقدر گالری ندارد و شبیه بقیه است. باید دروازه بانی در اصفهان باشد که در هر زمینه ای آماده باشد. هم فنی و هم روانی. مدت زیادی است که با رشید کار می کنم، اما حضور او در سپاهان را انتخاب درستی نمی دانم. این تیم به گالری بالغ تری نیاز دارد. فعال کردن جداسازی نیاز به خطا داشت. به هر حال اتفاقی افتاد که افتاد اما معمولا سپاهان جای اشتباهی نیست. من آنجا بودم و فضا را می دانم. برای برتری در سپاهان باید تجربه زیادی داشته باشی.

یوسفی که پیش از این در فولاد بازی می کرد، درباره عملکرد این تیم و نکونام گفت: فولاد تیم جوانی است که تجهیزات خوبی دارد. آنها خوب شروع نکردند، اما به مرور زمان بهتر شدند. جواد نکونام از آن دست مربیانی است که یادگیری برایش بسیار مهم است، کارش را خیلی دوست دارد و کارش را جدی می گیرد.

درباره لیگ برتر: امسال تورنمنت خوبی بود و پدیده های زیادی در آن وجود داشت. سال ها پیش هنوز مشخص بود که کدام تیم قهرمان می شود اما امسال نه و باید تا آخرین لحظه برای قهرمانی منتظر بمانیم. استقلال امسال نسبت به بقیه شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و با ادامه لیگ همه چیز رقم خواهد خورد.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا