خارجی

گروه‌های مقاومت: عملیات “موج‌شکن” اسرائیل در مقابل مقاومت با شکست مواجه شد

گروه های مقاومت غزه تاکید کردند که عملیات نابلس که منجر به زخمی شدن دو شهرک نشین اسرائیلی شد، شکست طرح نظامی اشغالگران موسوم به “عملیات پیشرفت” را ثابت کرد.

به گزارش رویداد برتر، بر اساس پست روزنامه غیرمنطقه ای القدس العربی، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نشستی خبری ضمن تمجید از عملیات قهرمانانه نابلس اعلام کرد که این عملیات. در مقابل مقاومت فلسطینی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، شکست عملیات «شکست‌آور» او بود. معلوم شد.

در همین راستا احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی ضمن تبریک این عملیات تاکید کرد که کرانه باختری در شرایط حساسی قرار دارد و دشمن صهیونیستی نمی تواند در این زمینه کاری انجام دهد. .

وی همچنین افزود: این عملیات همچنین نشان داد که در کرانه باختری مقاومت وجود دارد.

کمیته های مقاومت مردمی همچنین اعلام کردند که این عملیات پاسخی طبیعی به تشدید تروریسم توسط ارتش و شهرک نشینان صهیونیستی و تبعیت دولت از سیاست های تروریستی و جنایتکارانه علیه مسجد الاقصی و اسرای قهرمان فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر قدس است.

کمیته های مقاومت مردمی همچنین تاکید کردند: این عملیات نشان دهنده صلابت و استقامت مقاومت و جوانان فلسطینی و تعهد مردم فلسطین به مقاومت است، به عنوان رویکردی که می تواند دشمن صهیونیستی را بازدارنده و نابود کند و استکبار را در هم بکوبد. و اشغالگران مسئولیت کامل اقدامات تروریستی خود علیه آنها را بر عهده دارند. مردم و جوانان فلسطینی هستند.

در همین راستا، جنبش مجاهدین با تبریک این عملیات اعلام کرد که حمله صهیونیست ها به مقبره یوسف در نابلس شکست خورده و این عملیات صحت مقابله با اشغالگران را تا نابودی آنها در سرزمین های اشغالی فلسطین به اثبات رساند.

مرکز دموکراسی و حقوق بشر مستقر در غزه افزایش حملات به شهرها و شهرک های فلسطینی و همچنین بازداشت و زخمی شدن روزانه فلسطینیان در سرزمین های اشغالی را محکوم کرد.

شبکه عبری زبان «کان» شامگاه دوشنبه گزارش داد که شبه نظامیان فلسطینی به سوی گروهی از شهرک نشینان اسرائیلی در شهر نابلس تیراندازی کردند.

این شبکه گزارش داد که پنج شهرک نشین اسرائیلی پس از ورود به شهر نابلس هنگام قصد رفتن به قبر حضرت یوسف (علیه السلام) به ضرب گلوله نظامیان فلسطینی کشته شدند و دو نفر مجروح شدند.

شبکه کن گزارش داد که این شهرک نشینان بدون هماهنگی نظامیان رژیم صهیونیستی وارد نابلس شدند.

شبکه الجزیره نیز از آغاز درگیری امروز (سه شنبه) در شرق نابلس خبر داد که در جریان درگیری های امروز دست کم دو فلسطینی بازداشت شدند.

این دو فلسطینی در پی حمله بامداد امروز نیروهای رژیم صهیونیستی به نابلس و درگیری و تیراندازی در این منطقه دستگیر شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا