هنر و فرهنگ

دستورالعمل‌های بهداشتی لازم برای بازگشت فعالان گردشگری و صنایع دستی به چرخه فعالیت تهیه شود

رهنمودهای لازم بهداشتی را برای بازگشت فعالان گردشگری و صنایع دستی به حوزه فعالیت ها ارائه دهید

رئیس جمهور ما با اشاره به اهمیت بخش گردشگری در اقتصاد کشور و سهم قابل توجه آن در چرخه زندگی اقوام از جمله مناطق روستایی ، از وزیر میراث فرهنگی و گردشگری خواست تا پروتکل های بهداشتی لازم را به مرکز ملی بهداشت برگرداند. فعالان صنعت در حال آماده سازی برای فعالیت های خود و نقش آفرینی موثر در اجرای و اجرای دقیق شعار جهش تولید هستند.

به گزارش رویداد برتر ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز (جمعه) در گفتگو با علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری تأکید کرد: در مورد بازگشت موفق بسیاری از مناطق ضمن دریافت گزارش خود از کیفیت سفر. اقتصاد دامنه مطابق با پروتکل های بهداشتی ، مسئولان و مدیران گردشگری باید با کمیته بهداشت مرکز ملی مبارزه با کرونا همکاری کنند تا دستورالعمل های بهداشتی لازم را برای سفر به مردم با کرونا تهیه و بکار بگیرند. آنها باید همین کار را انجام دهند و بخش گردشگری دوباره شکوفا شود و واحدهای فعال در این زمینه از رکود خارج شوند.

روحانی همچنین به اهمیت صنعت صنایع دستی به عنوان یک منطقه مهم فعالیت اقتصادی در زندگی مردم به ویژه در مناطق روستایی و همچنین یکی از مهمترین عناصر هویت فرهنگی توجه کرد که تأثیر بسزایی در چرخه زندگی افراد دارد. در زمینه بازار داخلی و سهم صادرات صنایع دستی ، باید نقش دقیقی را برای نقش مؤثر فعالان در این زمینه در کنار سایر صنایع در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم تهیه کنیم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا