خارجی

تحول در جامعه اسلامی با تکیه‌ بر معارف مهدویت

به گزارش خبرنگار گروه استان های ایلامی خبرگزاری آنا، بهروز ناصری در جلسه دبیرخانه گفت: مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: با تکیه بر آموزه های ناب مهدویت می توان در جامعه اسلامی تحول ایجاد کرد. زیرا با اعتقاد به ظهور منجی و انتظار برای قیام جهانی حضرت مهدی (عج) زمینه تحرک و پویایی جامعه فراهم می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی با بیان اینکه مهدویت فرصت بزرگی در جهان اسلام است و امروز می بینیم که مدارس انسان ساز ناتوان هستند و می توان با تکیه بر آموزه های مهدوی تحولی را در جامعه ایجاد کرد، گفت: مهدویت فرصتی بزرگ است.

رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد استان ایلام افزود: قرار گرفتن استان ایلام در مسیر عتبات عالیات به ویژه در ایام اربعین نشان دهنده ظرفیت عظیم فرهنگی است و با بهره گیری از آموزه های اربعین می توان آن را تسریع بخشید.

ناصری ادامه داد: استان ایلام استانی است و مردم آن استان برای همیشه به تاریخ افتخار می کنند و این مردم هم در دوران انقلاب اسلامی و هم در زمان وقوع جنگ حضور فعال داشتند.

وی گفت: عشق این مردم به ائمه اطهار کم نظیر است و شاهدیم که ایلام در دهه 40 هر ساله میزبان میلیون ها عاشق امام حسین (ع) است و این ظرفیت عظیم برای انجام هر کار فرهنگی در استان بی نظیر است. قطعاً نقش دانشگاه آزاد اسلامی عنوان دانشگاه انقلابی در بین مدیران جهادی رواج بیشتری دارد.

نصرت الله حیدری رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد ایلام گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این دبیرخانه ارائه کرد که مورد تایید اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا