هنر و فرهنگ

پرتره هایی در ترکیب با طبیعت بی‌جان + تصاویر

برخی جوزپه Archimboldo را پادشاه روش شناسی می نامند. اگر یک پرتره از مرد به نظر می رسد ترکیبی از گیاهان ، سبزیجات ، کتاب ها ، حیوانات و اشیاء مختلف است ، می توانید مطمئن باشید که این اثر متعلق به Archimoldo است. این پرتره ها جلوه ای از شیدایی یک هنرمند رنسانس برای معماها و مفاهیم تخیلی است.

به گزارش رویداد برتر ، “سبکی” سبکی در هنر اروپایی است که عجیب و اغراق آمیز است. پیچیدگی یا کاردستی یک سبک نام دیگری است. این سبک همه چیز را تا حد ممکن از تعادل و خلوص رنسانس در بر می گیرد.

نقاشی ایتالیایی Archimboldo فعالیت خود را به عنوان طراح شیشه آغشته به پنجره های یک کلیسا در میلان آغاز کرد. وی سپس به پراگ رفت و پادشاهان سلسله هابسبورگ ، ماکسیمیلیان دوم و دوم. رودولف نقاش محبوب شد.

دوم داستان رودولف مستلزم یک حساب جداگانه است ، اما کافی است که بگوییم او یک حاکم عجیب بود که با مشکلات روحی و روحی روبرو بود ، هیچ تعریفی در سیاست نداشت ، اما پول زیادی را صرف هنر و جمع آوری آثار هنری کرد.

مجموعه معروف رودولف مملو از آثاری از Dürer ، Bruegel و دیگر هنرمندان بزرگ Renaissance ایتالیا بود. اما شور و اشتیاق رودلف از این مجموعه فراتر از نقاشی ها و مجسمه ها بود. او مجموعه ای از اشیاء تزئینی را جمع آوری کرد. شمشیرهای تزئینی ، آلات موسیقی ، ساعت ، جرقه ، قطب نما ، دوربین شکاری و سایر ابزارهای علمی هم در اروپا و هم یکی از بهترین هنرمندان و صنعتگران ساخته شده است.

نقاشی رودولف توسط جوزپه آرچیمبولدو در سال 1590 گرفته شده است

Archimboldo یک پرتره معروف رودولف را نقاشی کرد که آن را با ترکیبی از سبزیجات و میوه ها درست کرد. رودولفوت او را با عنوان “Vertomenus” به تصویر کشید.

ورتومنوس یکی از اسطوره های رومیان ، خدای تحول طبیعت و زندگی بود؛ میوه ها و سبزیجات نماد “عصر طلایی” بودند که در زمان رودولف احیا شد. این اثر با استقبال خوبی از طرف رودولف مواجه شد. این عجیب ترین تصویر یک حاکمی است که تاکنون گرفته شده است.

Archimboldo بیش از 25 سال در خدمت هابسبورگ بود. اولین سری از نقاشی هایی که به تصویر می کشد پرتره های پیچیده ای است در روز سال 1569 به ماکسیمیلیان تحویل داده شد. یکی مجموعه نقاشی های “چهار فصل” و دیگری مجموعه ای است که شامل نقاشی های “زمین” ، “آب” ، “آتش” و “هوا” است و به “چهار عنصر” معروف است.

مجموعه “چهار مورد”

نقاشی “آتش” آرکیمبولدو

نقاشی “آب” آرکیمبولدو

این مجموعه از نقاشی های تمثیلی همراه با اشاراتی و اشاراتی به خانواده هابسبورگ بود. بینی و گوشه صفحه اعلام حریق از خاموش کننده آتش ساخته شده است که یکی از نمادهای امپراتوری خانواده است. اما آنچه بسیار مهم است طبیعی بودن این نقاشی ها است. هیچ موجود یا گیاه خارق العاده ای در این نقاشی ها دیده نمی شود. همه چیز واقعی است نقاشی “آب” در این مجموعه از ترکیبی از 62 گونه مختلف آبزی ساخته شده است.

نقاشی “هوا” Archimboldo

نقاشی “زمین” از Archimboldo

مانند سایر نقاشی های موجود در این مجموعه ، نقاشی “زمین” به قلمرو سلسله اشاراتی می کند: اشاره به این واقعیت دارد که حاکم آن را به همه عناصر و فصل ها هدایت می کند.

Archimboldo تعداد زیادی از مطالعات و مطالعات مربوط به حیوانات را انجام داده است که بسیاری از آنها به عنوان منبع ایجاد حیوانات در نقاشی “زمین” استفاده شده است.

مجموعه “چهار فصل”

تاریخچه ارجاع به خانواده سلطنتی نیز در مورد مجموعه نقاشی های “چهار فصل” صدق می کند. نقاشی “زمستان” مردی را نشان می دهد که یک لباس با حرف “M” روی آن پوشیده است. این کلمه به نام “ماکسیمیلیان” در این نقاشی اشاره دارد.

نقاشی “بهار” آرکیمبولدو

نقاشی “بهار” (1573) 80 گل قابل تشخیص را نشان می دهد ، نشانه شکوه خانواده و طبیعت است.

دلیل منشا نقاشی از اسپانیا این است که III. او آن را به پادشاه فیلیپ ارائه داد.

از بین تمام نقاشی های موجود در مجموعه “چهار فصل” ، نقاشی “بهار” حاوی کمترین عناصر تعجب آور است. شکل سر به راحتی با گل ها و پیراهن با برگ ها ترکیب می شود.

نقاشی “تابستانی” آرکیمبولدو

با این حال ، در نقاشی “تابستان” ، صورت و گردن او با هلو ، سیر ، پیازهای سفید ریز و بادمجان سفید ترکیب شده است. از گیلاس برای به تصویر کشیدن دهان و لب استفاده می شود و از کیسه باز نخود فرنگی برای دندان استفاده می شود.

یک خیار کوچک به بینی و یک گلابی به چانه. گیلاس را می توان دانش آموز بین دو گلابی کوچک در این نقاشی دانست.

نقاشی “پاییز”
آرچیمبولدو

میوه ها همچنین عناصر اصلی نقاشی “پاییز” هستند ، با این تفاوت که بیشتر سر با کمک انگور به تصویر کشیده می شود.

نقاشی “زمستانی” آرکیمبولدو

در نقاشی “زمستان” بخش اعظم تصویر به تنه ها و شاخه های پیچ خورده یک درخت اختصاص یافته بود.

علاوه بر این دو مجموعه از نقاشی های معروف ، Archimboldo صاحبان مشاغل مختلف مانند کتابداران ، سرآشپزها و باغبانان را با استفاده از عناصر مرتبط با حرفه خود به تصویر کشیده است.

پرتره باغبان Archimboldo

در این نقاشی های خلاقانه ، او با دقت و ظرافت از اشیاء مختلفی برای تصویر کردن چهره انسان استفاده کرد.

به نظر می رسد این نقاشی متعلق به یک مورخ است که در خدمت هابسبورگ بود.

پرتره “وکیل” Archicholdo.

نقاشی “وکالت” که با نام “وکیل” نیز شناخته می شود ، مردی را با ترکیبی از مرغ و ماهی به تصویر می کشد.

در حال حاضر دو نسخه از این نقاشی وجود دارد. چاپ اول ، از سال 1566 ، در موزه ملی هنرهای زیبا در استکهلم و دیگری در یک مجموعه خصوصی در میلان است.

در قرن بیستم ، این نقاشی های Archimboldo مورد تحسین سالوادور دالی و سایر نقاشان سورئال قرار گرفتند. برخی آرچیمبولدو را “پدر بزرگ سورئالیسم” می نامند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا